UARU
UARU

У Молдові призупинили дію ліцензій 6 телеканалів і заблокували 31 сайт

- Реклама -

Сьогодні Комісія з надзвичайних ситуацій Молдови ухвалила рішення призупинити мовлення кількох телеканалів, а саме – Prime, Canal 2, Canal 3, Publika TV, Orizont TV і ITV. Як зазначають молдовські ЗМІ, рішення ухвалили на тлі дії надзвичайного стану, оголошеного в країні. Раніше Служба інформації та безпеки (СІБ) також рекомендувала призупинити роботу вище зазначених каналів.

Прем’єр-міністр Молдови, Дорін Речан, висловив переконання в тому, що ці телеканали перебувають під контролем злочинних угруповань, пов’язаних із Володимиром Плахотнюком та Іланом Шором. Прем’єр-міністр звинуватив їх у спробі дестабілізації країни та заявив про наявність у нього доказів деструктивної діяльності цих організацій.

Дорін Речан також наголосив, що діяльність зазначених телеканалів виходить за межі Молдови й спрямована на дестабілізацію не тільки внутрішньої ситуації, а й регіону загалом. Це є серйозною загрозою для національної безпеки країни.

Підписуйтесь на Mediasat в Telegram: тут найцікавіші новини зі світу технологій

Голова Служби інформації та безпеки (СІБ) Молдови, Олександр Мустяце, також підтримав припинення мовлення зазначених телеканалів. Він обґрунтував це тим, що телеканали, пов’язані з Іланом Шором і Володимиром Плахотнюком, становлять потенційну загрозу для інформаційної безпеки країни.

Блокування 31 сайту

Водночас, у рамках посилення заходів із забезпечення національної безпеки, у Молдові ухвалили рішення про блокування 31 інтернет-порталу, включно із сайтами kp.md, aif.md та іншими. Крім того, під забороною опинилися російські видання, такі як ТАСС, «Интерфакс», «Лента», «Известия», «Российская Газета» та інші великі російські ЗМІ. Рішення про блокування було ухвалено Службою інформації та безпеки Молдови, – повідомляє видання Point.

Блокування 31 сайту Молдова

Як пояснили в СІБ, блокування цих інтернет-ресурсів проводиться з таких причин:

- Реклама -
  • інформація, яку поширюють ці інтернет-ресурси, походить від «державної влади країни, яка визнана державою-агресором і перебуває у військовому конфлікті»;
  • інформація також надходить від фізичних або юридичних осіб, включених до міжнародних санкцій за дії, спрямовані на дестабілізацію конституційного ладу в Молдові;
  • відомості, що публікуються на цих сайтах, здатні «викликати напруженість або соціальні конфлікти» в Молдові.

Раніше Служба інформації та безпеки Молдови опублікувала список із 22 сайтів російських телеканалів, таких як RT, «Вести», «Звезда», «Царьград», «РенТВ», «Мир», які також підлягають блокуванню на території Молдови.

- Реклама -

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

- Реклама -

Читайте також

Створено атомну батарейку, яка може працювати понад 100 років

Нову атомну батарею можна масштабувати від нановат до кіловат, що дозволяє використовувати її для широкого спектра застосувань.

США продовжили контракт зі SpaceX на послуги Starlink в Україні ще на пів року

Продовження контракту є ознакою того, що Пентагон і SpaceX подолали суперечку щодо використання терміналів Starlink у зоні бойових дій.

У новий автомобіль Kia впровадили розширену автомобільну платформу для контенту від LG

Керівництво LG наголошує на своєму прагненні й надалі збагачувати ACP новим контентом, задовольняючи потреби автовиробників та користувачів.

Медіагрупа «Ми – Україна» незабаром запустить власне радіо

Радіостанція "Ми – Україна" працюватиме у форматі news&talk. Слухачі матимуть цілодобовий доступ до оперативних новин, музики та пізнавальних програм.

TENET відкрив нові безплатні Wi-Fi зони у селах Одещини

Відзначається, що навіть у разі можливих блекаутів ці публічні Wi-Fi зони забезпечуватимуть безперебійний доступ до інтернету.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: