UARU
UARU

Двоє британців організували піратський сервіс телебачення – тепер їх засуджено на два роки

- Реклама -

У Великій Британії двох осіб засуджено за те, що вони нелегально продавали та ретранслювали телевізійні програми, створені телеканалами Sky і BT Sport. Також вони сприяли незаконному розповсюдженню фільмів з платформ, що надають доступ до контенту на замовлення.

Що трапилось

Біллі Мартіна з Лондона було засуджено до 21 місяця ув’язнення, а Даррена Боу з Дувра – до двох років позбавлення волі. Такі терміни ув’язнення вони отримали після визнання провини у вчиненні шахрайських дій, пов’язаних із відмиванням грошей та порушеннями авторських прав. Рішення винесене Кентерберійським коронним судом на підставі розслідування відділу Торгових стандартів Ради графства Кент, що знаходиться на південному сході Англії.

Про розслідування

У 2019 році, відповідно до ордерів, виданих командою відділу Торгових стандартів Ради графства Кент, було проведено обшуки в Дуврі та Тонбриджі. В результаті було вилучено кілька електронних пристроїв, у тому числі виготовлені на замовлення приставки. Ці незаконні пристрої, які зазвичай використовують разом із встановленими піратськими додатками, дозволяють отримувати доступ до незаконних трансляцій.

Розслідування, проведене поліціянтами, показало, що пара зловмисників пропонувала різні «тарифні плани» своїм клієнтам. Вони також надавали інструкції щодо нелегального доступу до програм, фільмів і спортивних трансляцій.

Нелегальна діяльність велася із допомогою сторінок у соцмережі Facebook, а кошти надходили зловмисникам через п’ять окремих рахунків PayPal. Протягом приблизно 18 місяців шахрайство принесло злочинцям понад 540 000 фунтів стерлінгів (619 000 євро). Боу отримав за цей час 399 536 фунтів стерлінгів, а Мартін – 140 568 фунтів стерлінгів.

Усі ці кошти, як вважають слідчі, були пов’язані з їхньою незаконною діяльністю. Обидва підозрюваних також визнали себе винними у відмиванні отриманих грошей.

Дослідження: Сполучені Штати та Росія – лідери по медіапіратсву. Україна – на 14 місці

Про вирок

- Реклама -

Оголошуючи вирок, суддя Руперт Лоу назвав підозрюваних «парою Фейґінів» (a couple of Fagins) та відзначив, що вони «завдали удар у серце комерції», а їхній бізнес був «звичайнісіньким шахрайством».

Обидва підсудних просили пом’якшити їм вирок, посилаючись на те, що вони мають родини, залежні від них. Однак, зважаючи на час, що збіг з моменту арешту підозрюваних (частково – через затримку, пов’язану із пандемією Covid-19), суддя Лоу зазначив, що справа «занадто серйозна» для того, аби уникнути ув’язнення. Він також підкреслив необхідність суворого попередження всім тим, хто бажає порушити авторські права, або тим, хто вирішив придбати шахрайські підписки.

«Злочини проти інтелектуальної власності завдають серйозної шкоди економіці, – заявив операційний менеджер відділу торгових стандартів Ради графства Кент Клайв Філліпс, – Вони впливають на творців, сприяють недоотриманню податків і перешкоджають інноваціям. Ми проведемо розслідування та вживатимемо відповідних заходів, щоб забезпечити справедливе та законне торгове середовище в Кенті».

Наразі в Раді мають намір розпочати провадження щодо конфіскації доходів, отриманих злочинним шляхом.

Раніше ми повідомляли про наміри Угорщини боротися проти телепіратів за допомогою DDOS-атак.

- Реклама -

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Борис Скуратівський
Борис Скуратівський
Журналіст, медіа-експерт та «літописець» історії українського радіо. За освітою – філолог (мав навчати діточок розмовляти, читати й писати англійською мовою, а також – любити українську мову та літературу, але так вже склалося, що несу знання дорослим і поважним людям, інформуючи їх про новини зі світу радіо, телебачення та суміжних технологій). За розвитком телебачення і радіо в Україні уважно слідкую з 1990-го року (коли почали з’являтися перші недержавні мовники) – спочатку робив це як пасивний спостерігач, а з лютого 1997 року, коли на шпальтах кіномузичного тижневика «П’ятниця» вперше вийшла моя рубрика «Новини радіо», - вже в якості журналіста. Згодом в різні роки співпрацював з газетою «Хрещатик», а також галузевими журналами «Телерадіокур’єр», «Телемир», «Медиа-Эксперт» та низкою інших видань. З 1998 по 2001 рік працював на радіостанції «Радіо РОКС – Україна», де вперше отримав можливість вивчати життя радіо, так би мовити, «зсередини». Згодом протягом певного часу працював редактором-наповнювачем сайту радіостанції «ХІТ FM», а потім співпрацював ще з низкою радіостанцій в якості копірайтера. З 1999 року веду власний інтернет-портал ProRadio.Org.Ua – один з перших україномовних ресурсів для фахівців в Україні, який став продовженням моєї газетної рубрики «Новини радіо» і повністю присвячений темі радіомовлення в Україні. Люблю класичний хард-рок, ціную оригінальність та нестандартність. Цікавлюсь історією, лінгвістикою, сучасним українським кінематографом та психологією.
- Реклама -

Читайте також

В Україні шахраї продають термінали Starlink: розкрито схему обману 

Українцям пропонують купити термінали Starlink за десятки тисяч гривень. Однак придбавши його, за місяць з покупця списується ще €479. Чому так стається? 

YouTube заблокував канал балканського відділення RT

Відеосервіс YouTube видалив обліковий запис RT Balkan. Це проєкт російського державного каналу Russia Today сербською мовою.

У Росії створюють супутник-сервер для хостингу прямо на орбіті

Хостинг-провайдер RuVDS та компанія «Малые Космические Системы» уклали договір про спільну розробку супутника-сервера для хостинга прямо на орбіті.

Презентовано Android 13 для телевізорів: що в ньому нового?

У компанії Google анонсували випуск системи Android 13 для телевізорів – останньої версії операційної системи Android TV.

«Любов для батьків»: Київстар презентував новий тариф

Новий тариф «Любов для батьків» має зменшену вартість послуг у порівнянні з іншими тарифними планами стільникового оператора.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: