DTH-платформа Xtra TV, що входить до Медіа Групи України Ріната Ахметова, припинила надавати абонентам послуги супутникового телебачення.

У повідомленні на офіційному сайті говориться:

«22 липня о 23:00 оператор супутникового телебачення Xtra TV вимушено призупиняє трансляцію телеканалів та надання послуг абонентам у зв’язку з набранням чинності дискримінаційного закону «Про запобігання загрозам національній безпеці, пов’язаним із надмірним впливом осіб, які мають значну економічну та політичну вагу в суспільному житті (олігархів)».

Підписуйтесь на Mediasat в Telegram: тут найцікавіші новини зі світу технологій

21 липня на своєму засіданні Нацрада України з питань телебачення та радіомовлення анулювала супутникову ліцензію платформи Xtra TV (ТОВ «Екстра-ТВ»). Це пов’язано з тим, що холдинг СКМ Ріната Ахметова здав до Нацради всі ліцензії медіабізнесу, що належить йому.

Раніше у Xtra TV заявляли, що, незважаючи на здачу ліцензії, продовжать роботу в звичайному режимі.

Нагадаємо, DTH-платформа Xtra TV розпочала роботу у 2011 році під керівництвом компанії ISTIL Telecom, яка належала громадянину Великобританії пакистанського походження Мохаммаду Захуру. У червні 2015 року Захур продав платформу Xtra TV Медіа Групі України.

Подписывайтесь на наши сообщества в Viber и Telegram