UARU
UARU

Американський відеосервіс припинив мовлення російських каналів RT та Sputnik на території Франції

Платформа Odysee заблокувала трансляцію франкомовної версії каналу Russia Today на виконання розпорядження французького регулятора. Компанія пішла на цей крок аби запобігти блокуванню на території Франції сервісу загалом.

- Реклама -

Американська онлайн-платформа для обміну відео Odysee заблокувала франкомовні версії російських державних інформаційних мовників Sputnik і RT, отримавши відповідний припис від регулятора з Франції.

«Якщо ми хочемо вести бізнес в іншій країні, ми маємо дотримуватися їхніх законів, інакше вони нас прикриють. Робота RT FR та його філій на території Франції заборонена законом. Якщо ж, перебуваючи на території Франції, ви все одно хочете дивитися їх, скористайтеся VPN»,–  написав Odysee у своєму Twitter.

Кілька місяців тому Європейський Союз (ЄС) запровадив санкції проти Росії й, зокрема, заборонив трансляцію RT і Sputnik на території країн-членів ЄС. Обидва ці інформаційні ЗМІ звинуватили в поширенні російської пропаганди на тлі російського вторгнення в Україну.

Контент обох каналів заборонений для розповсюдження на території ЄС як засобами телебачення, так і онлайн. Однак, канали обходять санкції, використовуючи онлайн-платформи, що працюють з-за меж ЄС.

Тиждень тому президент Франції Еммануель Макрон відзначив, що Франція докладе усіх зусиль для повної заборони трансляції контенту Sputnik та RT.

Тим часом платформа Odysee продовжує транслювати англомовні версії обох каналів.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Борис Скуратівський
Борис Скуратівський
Журналіст, медіа-експерт та «літописець» історії українського радіо. За освітою – філолог (мав навчати діточок розмовляти, читати й писати англійською мовою, а також – любити українську мову та літературу, але так вже склалося, що несу знання дорослим і поважним людям, інформуючи їх про новини зі світу радіо, телебачення та суміжних технологій). За розвитком телебачення і радіо в Україні уважно слідкую з 1990-го року (коли почали з’являтися перші недержавні мовники) – спочатку робив це як пасивний спостерігач, а з лютого 1997 року, коли на шпальтах кіномузичного тижневика «П’ятниця» вперше вийшла моя рубрика «Новини радіо», - вже в якості журналіста. Згодом в різні роки співпрацював з газетою «Хрещатик», а також галузевими журналами «Телерадіокур’єр», «Телемир», «Медиа-Эксперт» та низкою інших видань. З 1998 по 2001 рік працював на радіостанції «Радіо РОКС – Україна», де вперше отримав можливість вивчати життя радіо, так би мовити, «зсередини». Згодом протягом певного часу працював редактором-наповнювачем сайту радіостанції «ХІТ FM», а потім співпрацював ще з низкою радіостанцій в якості копірайтера. З 1999 року веду власний інтернет-портал ProRadio.Org.Ua – один з перших україномовних ресурсів для фахівців в Україні, який став продовженням моєї газетної рубрики «Новини радіо» і повністю присвячений темі радіомовлення в Україні. Люблю класичний хард-рок, ціную оригінальність та нестандартність. Цікавлюсь історією, лінгвістикою, сучасним українським кінематографом та психологією.
- Реклама -

Читайте також

Стало відомо, хто та як транслюватиме матчі Євро-2024 в Україні

Вже відомий розподіл матчів групового етапу між двома телемовниками. Розподіл же ігор плей-оф буде здійснюватися безпосередньо під час турніру.

Російські хакери атакували й тимчасово заглушили телеканал FREEДОМ на супутнику Hot Bird

У середу, 17 квітня, було зафіксовано втручання в мовлення телеканалу українського іномовлення FREEДОМ на супутнику Hot Bird 13G.

Квантову інформацію передали звичайним оптоволокном

Міжнародна група вчених домоглася прориву в роботі зі створення квантових інформаційних мереж, які в майбутньому можуть стати альтернативою звичному інтернету.

Оптична мережа «Укртелекому» досягла 80 тисяч кілометрів – це як два екватори Землі

Загальна протяжність оптичної мережі «Укртелеком» досягла виняткової цифри – понад 80 тисяч кілометрів волоконно-оптичних кабелів.

Через російську атаку близько 40 українських телеканалів призупинили супутникове мовлення  

17 квітня через спроби Росії заглушити супутникове мовлення з космічного апарата Astra 4A тимчасово призупинена трансляція 39 українських телеканалів.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: