UARU
UARU

Samsung дозволила використання Tizen TV на смарт-телевізорах інших брендів

Операційну систему Tizen зазвичай пов’язують із телевізорами виробництва компанії Samsung, і вона є однією з найпопулярніших платформ для смарт-телевізорів на ринку. Однак нещодавно корейський технологічний гігант проліцензував своє програмне забезпечення для австралійської компанії Tempo через нову програму «Tizen TV від Samsung».

Відповідно до інформації, оприлюдненої австралійським виданням Channel News, телевізори інших брендів з операційною системою Tizen спочатку з’являться у продажу у Великій Британії, Франції, Італії, Іспанії, Новій Зеландії та Австралії.

Компанія Tempo володіє правами на встановлення операційної системи Tizen у телевізори кількох своїх брендів, серед яких – Linsar, Bauhn і Akai. Користувачі також зможуть отримати доступ до каналів та застосунків Samsung TV Plus, не маючи телевізора Samsung. Вже відомо, що вартість 65-дюймової моделі Bauhn становитиме 699 австралійських доларів, тобто приблизно 470 євро.

Цей крок дозволить поставити програмне забезпечення Tizen від Samsung в більш вигідну конкурентну позицію – поруч із такими платформами, як Google TV та webOS від LG – завдяки більш широкому просуванню у світі. А створення компанією нової програми натякає також на те, що ця партнерська угода є лише першою у серії таких угод, які може укласти Samsung.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Борис Скуратівський
Борис Скуратівський
Журналіст, медіа-експерт та «літописець» історії українського радіо. За освітою – філолог (мав навчати діточок розмовляти, читати й писати англійською мовою, а також – любити українську мову та літературу, але так вже склалося, що несу знання дорослим і поважним людям, інформуючи їх про новини зі світу радіо, телебачення та суміжних технологій). За розвитком телебачення і радіо в Україні уважно слідкую з 1990-го року (коли почали з’являтися перші недержавні мовники) – спочатку робив це як пасивний спостерігач, а з лютого 1997 року, коли на шпальтах кіномузичного тижневика «П’ятниця» вперше вийшла моя рубрика «Новини радіо», - вже в якості журналіста. Згодом в різні роки співпрацював з газетою «Хрещатик», а також галузевими журналами «Телерадіокур’єр», «Телемир», «Медиа-Эксперт» та низкою інших видань. З 1998 по 2001 рік працював на радіостанції «Радіо РОКС – Україна», де вперше отримав можливість вивчати життя радіо, так би мовити, «зсередини». Згодом протягом певного часу працював редактором-наповнювачем сайту радіостанції «ХІТ FM», а потім співпрацював ще з низкою радіостанцій в якості копірайтера. З 1999 року веду власний інтернет-портал ProRadio.Org.Ua – один з перших україномовних ресурсів для фахівців в Україні, який став продовженням моєї газетної рубрики «Новини радіо» і повністю присвячений темі радіомовлення в Україні. Люблю класичний хард-рок, ціную оригінальність та нестандартність. Цікавлюсь історією, лінгвістикою, сучасним українським кінематографом та психологією.
- Реклама -

Читайте також

Українська компанія продала документальний серіал бразильському мовнику

Бразильський телеканал Canal Futura покаже глядачам документальний серіал Planet School, виготовлений німецькою компанією.

SpaceX за допомогою ракети Falcon 9 вивела у космос супутник Eutelsat 10B

Попри похмурий прогноз синоптиків, компанія SpaceX спромоглася 22 листопада запустити на орбіту новий супутник для європейського оператора.

Зникла мережа стільникового оператора: що робити?

Національний роумінг – це використання потужностей всіх мобільних операторів у випадку, якщо немає можливості користуватись послугами свого оператора.

Google відмовляється від APK: з наступного року для Google TV та Android TV основним стандартом стане AAB

У Google заявили, що з травня 2023 року для Android TV та Google TV необхідно буде об’єднувати застосунки у пакети у форматі Android App Bundle (AAB).

Австралійські провайдери сплатять багатомільйонні штрафи: вони вводили абонентів в оману

У компанії Telstra погодилися сплатити штраф в розмірі 15 мільйонів доларів, Optus погодився сплатити 13.5 мільйона доларів, а в TPG – 5 мільйонів доларів.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: