UARU
UARU

Провайдери з Одеси відключили телеканали «1+1 медіа»

Провайдери з Одеси «Сана+» та «Чорне море» припинили трансляцію частини каналів групи «1+1» через велике роялті. У свою чергу медіагрупа заявила, що запропонувала провайдерам лояльні умови.

Як повідомив технічний директор та власник одеського провайдера «Сана+» Володимир Крупський у коментарі виданню «Детектор медіа», з 26 липня його компанія не транслює 2+2, ТЕТ та ПлюсПлюс.

- Реклама -

Підписуйтесь на Mediasat в Telegram: тут найцікавіші новини зі світу технологій

За його словами, окрім «Сана+» канали групи «1+1» також відключив провайдер «Чорне море» (юридичні особи «ТРК Реноме», «Центр ТБ», «Ідеал»).

«Наприклад, «Інтер» з нас грошей не бере, «Україна» робила знижку і ми платимо 5% від ціни у договорі, StarLightMedia дали нам знижку 25% від ціни у договорі. «1+1» хотів три місяці виплати за повною ціною, далі на два місяці знижку 25%, а далі знову повна ціна. Тому ми розірвали угоду через форс-мажор, яким є війна», – розповів Володимир Крупський.

У преслужбі «1+1 медіа» розповіли, що з 24 лютого надають провайдерам «безкомпромісні знижки на своє дистрибуційне портфоліо».

«Так, у перші місяці війни оператори транслювали телеканали зі 100% знижкою. З поступовим відновленням ділової активності ми поступово почали відновлювати часткову оплату за права (роялті), проте вона залишається в рази меншою, ніж до війни, і відповідає ринковим реаліям. Ми створили особливі умови для операторів, які знаходяться в зоні бойових дій або в прикордонних з ними територіях», – повідомили у службі «1+1 медіа».

Також за словами медіагрупи, їх канали відключив лише провайдер «Сана+», який фактично володіє 2 ТМ («Чорне море» та ЗМС).

«У квітні та травні з провайдером був діалог і навіть було погоджено подальшу співпрацю на пільгових умовах, але в останній момент провайдер відмовився підписувати додаткову угоду і не прийняв запропоновані умови на відміну від інших провайдерів, які надають послуги у м. Одеса. У червні були спроби порозумітися з провайдером, щоб все ж таки узгодити запропоновані комерційні умови, але у відповідь отримали лист про припинення угоди. Зі свого боку, ми прийняли таку позицію провайдера і з метою забезпечення інформаційної безпеки направили у відповідь дозвільний лист на вільну ретрансляцію каналів «1+1» та «УНІАН ТВ» до кінця року», – заявила медіагрупа.

Раніше ми повідомляли, що екс-ведучому телеканалу «Інтер» повідомили про підозру у держзраді.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

- Реклама -

Читайте також

Українське радіо під час війни #79: підсумки конкурсу, штрафи та «Радіо Марія» у Запоріжжі

Читайте нову публікацію в рубриці «Українське радіо під час війни». Борис Скуратівський, як завжди, повідомляє про останні новини українського радіопростору.

Створено атомну батарейку, яка може працювати понад 100 років

Нову атомну батарею можна масштабувати від нановат до кіловат, що дозволяє використовувати її для широкого спектра застосувань.

США продовжили контракт зі SpaceX на послуги Starlink в Україні ще на пів року

Продовження контракту є ознакою того, що Пентагон і SpaceX подолали суперечку щодо використання терміналів Starlink у зоні бойових дій.

У новий автомобіль Kia впровадили розширену автомобільну платформу для контенту від LG

Керівництво LG наголошує на своєму прагненні й надалі збагачувати ACP новим контентом, задовольняючи потреби автовиробників та користувачів.

Медіагрупа «Ми – Україна» незабаром запустить власне радіо

Радіостанція "Ми – Україна" працюватиме у форматі news&talk. Слухачі матимуть цілодобовий доступ до оперативних новин, музики та пізнавальних програм.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: